donderdag 2 september 2010

tweeseptembertweeduizendentien


Goed geluimd vandaag, waarschijnlijk bij de gedachte dat de school voor de twee kleine spoken is begonnen en mijn vakantie morgen eens echt kan beginnen. Beetje gegniffel en een beetje getreiter voor de broertjes, die vanaf vandaag weer iedere dag met hun boekentas door de grote schoolpoort stappen om dan een hele dag hun kleine hersentjes vol te stoppen met grote mensen uit de geschiedenis, immens veel rekensommetjes en zoveel andere leuke weetjes. Veel nutteloze weetjes waarschijnlijk.

Maar zoals ik zei, aftellen is eindelijk begonnen. Althans in mijn hoofd, ergens in een achterkamertje, want wat op dit moment telt nog steeds het afleggen van dat allerlaatste examen van dit jaar. En pas daarna komt de aftelfunctie ergens vooraan te zitten in mijn hoofd. Alhoewel dat niet echt strookt met wat professor Cluyts beweert. Hoe dan ook, mijn vakantie komt er aan en ben ik voor een keer blij dat tijd zo voorbij vliegt !